The story about Elin

Alla inlägg den 24 september 2012

Gym

Av Elin - 24 september 2012 15:02

Blev lite halvt medlurad på ett gympass idag. Jag har aldrig gymmat förut och gosh,det känns i armarna vill jag lova!


Det är så ovant att plugga på universitet. Idag hade vi inställd föreläsning vilket innebär att vi inte har någon lektion förrens på onsdag. Det är dock galet svårt att motivera sig själv att plugga när man bara har ens egna anteckningar att gå igenom.


Sedan har jag också upptäckt att storhandling på cykel inte är världens bästa idé. Speciellt inte när man har den enda uppförsbacken i hela Örebro på hemvägen. Men, om sisådär tre veckor flyttar jag till en mycket finare lägenhet som har bättre läge dessutom. Så bra!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards