The story about Elin

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Elin - 9 oktober 2008 20:58

Lite lagon stel efter aerobicsen, men gosh vad kul det är!


Känner för att skapa en egen liten kluring.

=)


Vad av följande saker har jag inte gjort?


1. Flugit Luftballong

2. Varit i Luxemburg

3. Åkt Raggarbil

4. Haft Sagan-om-ringen-marathon

5. Sjungit i Globen

6. Varit i Helsingborg

7. Färgat hela håret

8. Skrivit en låt

9. Ätit kakbuffé

10. Aldrig haft ett IG i hela mitt liv

11. Sett kungen ''live''

12. Flyttat


5 är falska....nu vill jag ha massa kommentarer! Den som prickar rätt får en puss =) Godnatt!



Av Elin - 9 oktober 2008 14:11

Idag. Och halvt deperimerande. Var uppe hos Mickis kvart i 9 och såg på när hon stressade runt. Vi åt bullar och gick sedan upp till vår gamla skola. Och shit, vad jag saknar mina gamla lärare. Det insåg jag idag. Tyvärr var inte min förra mentor där, så vi ska upp igen när vi har kompledigt om en månad. MEn gosh, jag vill tillbaka!!!


Annars har jag mest slappat, höll på att somna framför Oprah på tv-n. Jag insåg att jag kanske ska hålla mig vaken, så att jag ska kunna sova ikväll. Inte bra och sitta uppe till 12 igår och göra skoluppgifter (visserligen rätt skoj, då jag klippte ihop mig själv med Johnny Depp i photoshop =) ) 


Ikväll är det Aerobics =) Med Mickis =D


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards