The story about Elin

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Elin - 22 oktober 2008 19:16

Ibland blir man bara så trött på folk. Fick skjuts hem från kören idag då ¨chauffören¨ helt plötsligt börjar prata illa om en kvinna som jag vet vem det är. Att hon såg ut som en gammal kärring, att hon gick konstigt och att hon borde vara stolt över sig själv. Hallå? Ursäkta men vad f*n rör det dig? Så länge personen är snäll och trevlig mot dig, har du då någon anledning att klaga på henne?


Jag är medveten om att jag nu själv skriver illa om en person men 1) Jag nämner inte personen vid namn och 2) Jag har en godkänd anledning.


Gosh, ibland blir man bara trött på folk! 


Men nu vill jag sprida lite glädje istället, allt ska inte bara vara grått. Lyssna på 1:a gången av Magnus Uggla. Man kanske inte blir glad, men låten är oerhört vacker! 

Av Elin - 22 oktober 2008 10:35

...och ingenting att göra, är klar med allt =) Så nu sitter jag i Mac-salen och väntar medans de andra skriver =)


Världens slappaste vecka. Görskönt! XD


Igår vann jag klassens snyggaste kullerbytta (otroligt, inte sant Lollo?) och sedan var jag i simhallen vid halv 4. Mickis och Stoffe kom kvart i 5 så jag simmade typ 70 längder, runt 1700 meter. rätt skön. Träffade även Moa, Åsa och Elin. Jag är grymt imponerad av Moa, hon är 6 år och hämtar en ring på 1.80 utan problem. Dessutom simmade jag 8 längder med henne(hon hade arm-kuddar). Hon är duktig!


Idag har jag kör i eftermiddag, ska nog spela min nya låt =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards