The story about Elin

Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 14 november 2008 17:48

Jag vann berättelse-tävlingen i klassen. Jag fick en Ananas, en burk salsa-dip, En påse nacho-chips och en påse bilar =)


Ananas-statistik:


Elin: 2

Sara: 1

Matilda: 1 

Av Elin - 14 november 2008 17:47

...the king is born. Na Na, Na Na....


Den har jag sjungit på sedan i Tisdags....=) 

Av Elin - 13 november 2008 12:19

¨Det är en gång i livet du ser ett träd gå till vita Huset,¨

Hamilton´s Mary sublette sagt, minuterna efter 100 meter subalpina päls svängde fri från sin koffert. 


Översattning från Google Translate, tack Matilda =) 

Av Elin - 13 november 2008 12:08

Vi har planerat inför öppet hus hela dagen och börjar 1 igen....så jag tar igen lite uppgifter. Igår var vi i Gbg, trevligt. Vi hade privatguide på två pers på universeum. riktigt intressant!

Av Elin - 11 november 2008 17:19

Idag gick jag ur elevstyrelsen och slutade på demokratikursen. Jag är nöjd över att jag vågade.


Redovisningen gick helt okej, och har jag nämnt att vi ska på klassresa till Gbg imorgon? Jaja, nu har jag gjort det iaf =)


Nu ska jag surfa runt internet efter julklappar, jag har gått och sjungit på Joy to the world hela dagen. Jag ska julpyssla som bara den i år!

Av Elin - 11 november 2008 08:30

Jag är mer nervös över att avgå från syrelsen än en oförberedd historia-redovisning. Säger det något om hur feg jag är? :)

Av Elin - 10 november 2008 21:44

Igår fick jag en ny mobil av min snälla bror, tack Niklas =)


Dock trodde jag att den gick sönder imorse och had epanik halva dagen tills Tabitha räddade min dag genom att trycka på on-knappen. Ja, jag är blond egentligen...


Tyvärr roar sig telefonen genom att stänga av sig titt som tätt. Mindre roligt.


Dessutom är det svinkallt här! Vi har installerat en ny värme-panna idag och värmen har inte kommit upp än. Så jag sitter i ull-tofflor och fluff-morgonrock och skakar. Ska snart krypa ner under dun-täcket... 

Av Elin - 9 november 2008 11:36

Elin är förvandlad till en nyklippt och nytonad Brownie =)


Snart kommer jag se ut som en morot när toningen går ur...

Och just nu är håret otvättat och inte alls lika glansigt och snyggt. Hoppas på glans efter hårtvätten ikväll


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards