The story about Elin

Alla inlägg under november 2008

Av Elin - 7 november 2008 12:21

Jag ska nu klippa ut mitt huvud i photoshop och lägga på en animerad kropp. Härligt =)


Jag är galen. Jag läste en Jultidning i går och oj vad jag ska julpyssla...=) 

Av Elin - 6 november 2008 21:21

Jag måste nog avgå ur elevstyrelsen. Jag orkar liksom inte med mig själv längre. Det är ett litet problem när jag lever med mig själv 24/7.

Kan man klona sig själv?


Av Elin - 6 november 2008 14:39

Idag var syster Lollo med mig i skolan. Trevligt värre =)

Jag ska skolka från kvällens aerobics så ska vi gå ut och sno taggtråd i skogen =)

Av Elin - 5 november 2008 17:48

Efter gårdagens dag som slutade med att jag bröt ihop totalt och somnade med huvudvärk började denna dag med huvudvärk och träningsvärken som gud glömde. Jag kan inte gå i trappor.


Iaf, på matten tog jag panodil och tillslut släppte huvudvärken. Istället blev jag superspeedad. Något som jag föredrar framför huvudvärk.


På Data-bilden insåg jag att jag önskar mig en scanner i julklapp.


Sedan åkte jag till Boxholm, tog ut 400 kr och gick till frisören. Hon toppade håret(4 cm) och klippte ca 10 cm på luggen så nu har jag en rätt lång snedlugg. jag är jättenöjd =) Det kostade 270 kr. Sedan köpte jag Refil för 100 kr. Där var alla pengar borta XD


Jag fikade på kören och vi sjöng julsånger. Och nu är jag hemma, superspeedad. Jaja, hellre det =D 

Av Elin - 4 november 2008 14:53

Blä för denna dag!


Det började igår med det nya schemat som vi gnällde på idag med.Sedan fick jag reda på att jag kommer ha möte varannan tisdag vilket resulterar i att jag nåste ta 20 i 4 bussen istället för 2-bussen. Alltså åker jag direkt till simmningen och är hemma halv 7. Wey.


Sedan hittade vi inte historia-folket då de hade redovisning. Tillslut hittade vi dem i tyska-salen och gick in under en redovisning. Då kollade jag i min kalender och insåg att min frisörtid var nästa vecka. Panik! Som tur var hade jag skrivit fel(såg det när jag kom hem).


Nu ska jag strax iväg på konfa och kommer hem typ halv 9.


Det enda som är + idag var att jag han öva på glosorna i skolan iaf. Alltid något 

Av Elin - 3 november 2008 15:12

Vårens schema. Blä! det värsta är att vara ehmma tio över 4 på fredagar. Suck.


Inställd lektion nu så jag sitter på mediernas slappa lektion och väntar på bussen. Ska strax gå.


Jag har fått mina nya dansskor, i lördags. Yummie =D

Av Elin - 2 november 2008 19:14

Lovet är strax slut. Blä! 2 månader tills nästa...


Jaja, trevlig helg iaf.

Igår var jag hos Lisa och vi spelade tv-spel hela eftermiddagen =)

Lollo är dessutom hemma här en vecka nu.


Idag var Lollo, Pappa, Jag, Eva och Hunden hos Niklas och Malin. Vi fick jättegod sallad( jag skulle kunna leva på varma baugetter med smör!) och vi var ute och gick. Har jag nämnt att det är snö här? Mycket snö?

Iaf, sedan käkade vi sötpotatis-cheesecake och mina bullar.


Nu ska jag avsluta en mycket onyttig vecka med en kebabrulle. Sedan blir det godisförbud till jul, och kakor på helgerna


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards