The story about Elin

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Elin - 7 december 2008 21:14

Filmen var väl sådär. Helt okej ändå och det var mysig att sitta och äta upp Mickis vindruvor =)

Av Elin - 7 december 2008 17:07

Ja tack, det hade jag för ett år sedan. Vad har hänt?


Kan det vara så att jag har börjat att få ett liv? Eller att folk helt enkelt har tröttnat på mina åsikter och inte orkar läsa mina tankar längre?

Själv hoppas jag ju på det första...


Nu bloggar jag mest för bloggandets skull, detta inlägget menar jag då. Så inget aktuellt ämne att ta upp? Svar: Nej. Men jag kanske ska dela med mig av min syn på bloggar i allmänhet, det har jag inte gjort förut. Trevlig, ett långt inlägg =)


Japp, det där med bloggar. 

När jag berättar för folk att jag bloggar och snart har gjort det i 2 år blir de lite paffa. När man hör blogg, tänker man då genast på typ BlondinBella? Egentligen finns det ju väldigt mycket ¨vanliga¨ människor som bloggar, t.ex då jag. Men visst, det är väl kul att läsa om kändisars liv. och då till nästa fråga:

Varför vill folk läsa om mitt liv?

Tja, man kanske inte har något att göra helt enkelt. Men, visserligen har jag inte spec många läsare längre (läs början) men snittet ligger väl ändå runt 500-1000 unika besökare i månaden. Men jag menar, jag är inte så himla speciell. Jag är väl liksom rätt vanlig, fast med en touch av Elin. Men självklart tar jag alla besökare som en komplimang. Jag skriver för att det är kul, och inte som vissa andra för att tjäna pengar... Så egentligen skulle jag inte behöva ha några läsare alls, eftersom jag skriver för mitt nöjes skull. Men det är kul att skryta lite med alla besökare =)


Så mina läsare. Jag har typ aldrig några kommentarer på min blogg. Men jag vet att ni finns.

Vad tycker ni är intressant med min blogg?

Och den viktigaste frågan av de alla: Kan spöken simma?


Nepp, nog med utspårade inlägg för idag, nu ska jag på bio =)


Av Elin - 7 december 2008 16:22

Japp, en ovanlig syn =)


Eftersom jag är medlurad på bio ikväll kanske man ska ta och fixa iordning sig lite. Jag är osminkad, har otvättat, oborstat hår, skitiga mjukbyxor och jättestor t-shirt. Dock har jag faktiskt linserna i!


Nepp, hårband blir räddningen...eller scharl.... 

Av Elin - 7 december 2008 12:59

Trevlig kväll igår! Jättekul och se alla igen, speciellt Sacha =)


Idag ska jag mest slappa hela dagen. Skulle egentligen vilja gå ut en sväng men skyller på regn...egentligen är jag nog mest lat...


Ska faktiskt på Bio ikväll, riktigt längesedan. Ska se vi hade iaf tur med vädret 2. Jag har inte sett ettan men det ska bli skoj att gå på bio.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards