The story about Elin

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Elin - 26 december 2008 19:22

Det har varit en jättemysig julhelg...


I tisdags åt vi julmiddag, mamma, jag och mattias.


i Onsdags nystade vi snören, åt (som låg under vår fina gran). JAg fick en jättestor body-shop-korg, en kudde, en not-bok, godis, örhängen och pengar.


Igår hade vi spelturnering med lollo som kom. Jag vann turneringen =)


Idag har vi ätit hos pappa och eva tillsammans med thomas som kom idag och niklas och malin. Efter det hade vi tänkt öppna julklappar men thomas( fast det var lollo som gjorde det) klämde av sin fingertopp i bildörren. Så mamma, lollo och thomas är just nu på akuten. MEn jag fick en film och massor plektrum av niklas och malin.


Niklas, malin, mattias och jag sjöng sing star. Jag kan nog kora malin och mattias som överlägset sämst =) Men niklas slog mig....

Troligen ska vi till dem på tisdag och spela mari-cart =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards