The story about Elin

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Elin - 12 februari 2008 17:39

Jag älskar denna låt.

Speciellt med kören på slutet( har inte tagit med de textraderna, ungefär likadant)

Den versen med fetstil är bäst



The ark - Tell me this night is over


Why should it be so bad to be bad,
When it´s so hard to be anything at all?
And why does everyone seem to forget
What it´s like to be all alone
- As soon as they
Have got someone, no it´s no fun
It makes me wanna vanish and die
Maybe I´ll throw all my clothes
Into a waterfall
And sit and spy while they all cry
- You get so silly when you´re lonely
And you think that you´re the only

Who say:


I hope that someone´s gonna call
And tell me this night is over
`Cause I wanna start living my life
Before I get much older
Well, I hope that someone´s gonna call
And tell me this night is over
`Cause I wanna start living my life
Before I get much older


Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake
-And wouldn´t you
Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
Who makes you smile
Well, I just wanna believe
That I could be something to someone
- Am I the only one around here,
Who´s not gonna live my life in fear?


Well, I hope that someone´s gonna call
And tell me this night is over
`Cause I wanna start living my life
Before I get much older
Well, I hope that someone´s gonna call
And tell me this night is over
`Cause I wanna start living my life
Before I get much older

Av Elin - 12 februari 2008 16:09

Idag på svenskan fick jag prta med vår lärar om min uppsats(som jag fick MVg på i historian). Jag fick bara G eftersom jag hade kopierat meningar från wikipedia. Man kunde följa min uppsatrs längs med wikipedia. Hallå, hur lätt är det att skriva om en person om man inte skriver i kronologisk ordning?


Iaf, rektorn sade att jag inte fick mer än G men höll på att få IG. Opps. 

Så nu skulle jag kolla igenom min bild-uppsats. Bra att mamma då har lämnat tillbaka boken. Jippie.


Sista lektionen hade vi bad. Efter att ha trampat vatten i 10 min fick vi sluta tidigare eller leka lite. Stoffe och jag skulle tävla en längd. Vi stod på sockerbitarna o Fellan ropade klara, färdiga, gå!

Ingen av oss var med på det men jag hade börjat luta mig framåt så jag insåg att Stoffe stod kvar på land.

Men då bromsar väl jag upp då, tänkte jag. Grejen var att jag då var i luften på väg att dyka.

Aj då, Magplask gör jäkligt ont!!!


När vi duschade sen såg man vita konturer av bikinin, resten var rött( ända upp till halsen). det såg ut som om jag hade bränt mig i solen =) 


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards