The story about Elin

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Elin - 22 februari 2008 22:50

Okej, jag uppmanar er alla, rösta på BWO!! Överlägset bäst!

Jättekul dag =)


För övrigt så fick vi gå till en annan resturang (Olympa var stängd) och på Steve´s lyckades jag glömma min kasse från H&M. Som tur var så ringde mamma och kassen fanns där med min fina blus =) Så imorgon blir det Linköping igen =D


Jag har lyckats norpa åt mig 42 st gratistuggummin med raspberrysmak(riktigt goda!), sett Anna Book, Fotats med Ragnar Dahlberg, fått ett presentkort på hamburgare på statoil, nyckelringar, en fjäderboa (mammas förtjänst), penna och block + massa annat. Jag gillar melodifestivalen =D

Av Elin - 22 februari 2008 09:56

Ikväll ska Mamma, Lisa, Charlotte och jag på genrepet i Cloetta Center.

Innan ska ja handla lite prylar på stan som jag inte hittade i onsdags och så ska vi äta på en grekisk resturang, Kul =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards