The story about Elin

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Elin - 1 mars 2008 22:54

Jag har tränat fotboll så länge jag kan minnas. Men jag har ingen motivation längre! Just nu tränar laget 3 gånger i veckan och jag kan bara vara med på 1, max 2 av dom om ens det i veckan! När jag väl kommer iväg till träningarna är det jättekul men jag har så svårt att masa mig dit. Ska nog sluta till sommaren. För övrigt har jag absolut sämst kondition i laget. Någon som har ngt tips så jag kan få bättre motivation eller tycker ni jag ska sluta direkt?

Av Elin - 1 mars 2008 21:43

Jag skriver det hellre här, inte lika mångas om läser här som bilddagboken =), Iaf inte lika många som går i min klass =D


Okej, mest på skoj. Ta iaf inte illa upp men jag skriver som jag tycker =)

Och mina åsikter är personliga, fritt land XD 



 

Galnast: Mickis
Jobbigast:Nilla o Vickan

Sjukast: Stoffe? =D

Fjäskigast: Stoffe!
Roligast: Madde
Smartast: mickis, Jag , Nilla , Marcus o Danne

Osmartast: Jonna o Stina

Högljudda: Jonna och Hanna

Fnittrigast: Alicia och Stina
Retstickan:Erik, Martin K och Peter
Gullungen : Stoffe!
Frökens gullunge: Stoffe och jag...=D

Klassens bråkstake: Ingen speciell
Mest utskickad: Ingen direkt
Tystast: Johanna, Sacha o Danne

Coolast: Mickis

Skolkare: Timmy( om han nu räknas till klassen)

Är snyggast: Erik
Är sämst på matte: Stina
Är de flesta lärarnas favoritelev: Stoffe och jag?

Är bäst på musik: JAG! och Micha och Fellan =)

Verkar vara i trotsåldern: Jonna
Ser ut att vara mest deprimerad: Diddi
Har roligast röst: Hanna
Har snyggast klädstil: Mickis och Jag =)

Känner du minst: Jesper

Är omtänksammast: Mickis

Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Sacha

Har betytt mycket för dig: Mickis, Martin, Madde, Stoffe
Saknar du att umgås med: Fellan

Verkar vara mest bortskämd: Jonna, Hanna och Stina

Är mest irriterande, äckligast, fulast: ?
Är roligast: Erik =)
Är mest berusad: ??
Borde bli pilot: Marcus XD
Skrattar mest: Mickis

Uppskattar du: De flesta

Gör ofta din skoldag värre:Nilla och Vickan

Är sportigast: Erik!
Är lite borta: De flesta XD
Är en läslus: Jag
Spelar hockey: Erik o Jesper
Är klassens clown: Erik
Har snyggast kropp: =)
Är envisast: Jag!
Är ''tuffast'': ?
Är mest blåst:Jonna



Ta inte illa upp =) 

Av Elin - 1 mars 2008 15:19

Det är kallt. Jag sitter med flecce-trja på mig, skönt =)


Dumma, dumma musikhäfte. Det är borta. Äsch, jag får plugga på det jag har skrivit upp i blocket =P  


TRÅKIGT! 

Av Elin - 1 mars 2008 10:38

Mina planer för helgen är att:


- Bli frisk

- Städa

- Plugga 

- Se på melodifestivalen 

- Skicka iväg de där bilderna!

- Ladda in bilder från kameran 



Börjar med botten XD 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards