The story about Elin

Alla inlägg den 4 mars 2008

XD

Av Elin - 4 mars 2008 22:11

Så bra gick det med det beslutet. Nu har jag ett nytt =)


Cykla 6 km/vecka

Springa minst 2 km/vecka utöver all annan form av motion


Har två rundor som är perfekta för det =)


Jag ska cykla imorgon, även om min kropp kommer vara död av träningsvärk! 

Av Elin - 4 mars 2008 20:10

I Armarna( tack vare gymmet)

I Axlarna/Nacken ( tack vare gymmet)

I Benen( tack vare gymmet)

I Halsen( man ska inte sjunga toner man inte klarar av, nu pratar jag i falsett)

I Munnen( trumpet + tandställning= dålig idé)

I mig själv ( Måste plugga! )

I Sinnet ( Jag vet att jag måste röra på mig mer, jag har usel kondition!)


Nu har jag bestämt mig. Brorsan sade att jag kommer att hata att springa om jag gör det 2 g/vecka men efter någon månad känns det bättre. Jag ger mig FAN på att jag ska springa minst 3 km/vecka till och början med(utöver fotbollen, inte gympan), oavsett om jag har läxor. Jag SKA klara det! Observera, jag kommer behöva pepping!!!

Hjälp mig!!!

Av Elin - 4 mars 2008 15:47

Tja, det blev ju intressant till sist.

Morgonen var lite småseg, fast jag börjar tycka att No är rätt kul, organisk kemi =)


Sedan lunch och EMS. EMS är kul, vi diskuterade massa saker. Jag vill ha med en kortlek till en öde ö men jag fick iaf med mig en schweiscisk armékniv och en gitarr med tillbehör =)


Sedan hade vi gympa och tjejerna var i gymmet. Förutom Mickis som hade ont i magen. Det visade sig senare att hon hade tuppat av, legat och skakat och de hade ringt ambulansen. Helt plötsligt hade hennes kramp bara släppt. Jäkligt skumt!


Och nu ska jag plugga lite glosor. HEh, ja. ``plugga´´ var det ja XD 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards