The story about Elin

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Elin - 4 juni 2008 21:04

Ha! Hon skulle bara veta att jag har fått MVG.....

Av Elin - 4 juni 2008 21:01

Jag fick ett oväntat MVG idag. I tyska! Yay me! Nu har jag 7 MVG, 8 Vg och 1 G = 170 p! =D

Av Elin - 4 juni 2008 08:57

Vi har haft det jätteskönt! Bara extremt trött nu.Var i skolan vid 8 men vi börjar 10 (övat inför skolavslutningen) så jag lånade en dator.


Först i Lördags åkte vi buss och färja i en evighet och cyklade sedan till våra mysiga små stugor. Vi sjöng på kvällen och lekte vid havet.


På söndagen åt vi frukost vid havet och sedan cyklade vi mot boda borg. Jag körde in i en trottoarkant och skrapade upp benet. På Boda Borg vann vi med 4 rum och sedan åkte vi hem. Vi käkade ine i Visby och sedan cyklade jag, Diana, Pontus och Fellan till ICa maxi. Där fick jag punka. Efter att ha prövat tuggumi, cyklat med cykeln på styret, frågat runt halva visby efter hjälp och div. andra metoder cyklade jag 6 km på en punkterad cykel.

 Den natten sov jag rätt bra =)


Efter det( måndags) var vi på fårö och kollade på raukar och fick sand överallt. Havet var jättekallt och bada i.cyklade även in till visby. På kvällen hade vi frågesport om lärarna.


Igår packade vi ihop allt och min tröja + en massa nycklar var borta. Nycklarna hittades men inte min tröja. Nu väntar jag bara på att någon ska hitta den i sin packning. Vi cyklade till Kneippbyn där vi stannade till 3. Sedan käkade vi glass(för andra gången) på sveriges största glassbar.

 Vi åkte färja och buss hem och var hemma halv 12. Jag är lite småtrött nu.

Sammanlagt har vi cyklat typ 7 mil.


Perfekt då att börja med att sjunga =)


Underbart på Gotland, en superrolig klassresa. Kommer sakna 9D. Nu är det ju bara 4 dagar + skolavslutning kvar =)


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards