The story about Elin

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Elin - 1 juli 2008 21:05

Handlade lite skoj både inför resan och lite allmänt piff.


* 4 pocketböcker + 4 åt mamma = Massa chick-lit till resan. 10 timmars flygning + 2 timmar till, måste ha lite tidsfördriv.

* En jättesnygg topp från Lindex till på Lördag, neonrosa och svart

* Lite underkläder från KappAhl

* Ljus och lampor till stugan, ska bli riktigt mysigt därnere nu =)

* Present åt Mickis

* Godis (jag vet, engångsföreteelse. Dessutom var det typ 1 hekto och jag mådde illa av det, så inget mer godis på ett tag nu) 

* Svarta tights, Gina Tricot


Dessutom hämtade vi alla lappar, biljetter, informationsgrejer o dyl. till resan. Bara 14 dagar kvar nu =D 

Av Elin - 1 juli 2008 12:56

Ajdå, jäkla folk att dra sig ur! Nu är det inte så många till bröllopet, blä!

Jag sa faktiskt att ni inte fick dra er ur! Gah!


Aja, har börjat städa stugan nu. Tror aldrig jag har sett så mkt spindelväv, men fint blir det när jag är klar =) Senare ska mamma och jag till Linköping så då kan vi titta in på ikea och köpa lite ``lull-lull``


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards