The story about Elin

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Elin - 3 juli 2008 22:53

...som alla hade anknytning till födelsedagsbarnet Louise. Jättetrevlig kväll, dock lite udda.


En tjej var superkristen och skulle på någon resa runt om i Europa i sommar, b.la till sloveniens största ungdomsfestival.  Hon skulle ``predika´´ runt om i Europa om Jesus och be för sjuka o.s.a Hon gick i en paralellklass till Louise.


En tjej var skånsk, hade bott i Bollnäs, hade finsk mamma och någon annan dialekt inblandad.Hon påstod att vi pratade östgötska, hon pratade skånska =)

Hon och Louise hade varit på samma konfirmationsläger på Malta.


Carro var där, hon är en emo,svartrockare(blir du sur, beskriv dig själv dåXD). Hon är överenergisk och jätteknäpp =) Det är Louises f.d klasskompis.


Lisa var där. Hon är halvkroat,estet, supersnäll och allmänt skum. Den skånska tjejen sa att hon pratade stockholmska. Lisa är åxå en f.d klasskamrat.


Sedan var Jennie där. Jennie är min och Louises körkompis, de är även vänner privat. Jennie är snart estet, flummig, allmänt rolig att prata med och har världens härligaste skratt(efter Mickis).


Sedan jag, som är en kör-kompis til Louise. Beskriv mig bäst ni vill =)


Det var iaf en rolig kväll =) 




Av Elin - 3 juli 2008 14:01

Jag ska fira mkt födelsedagar nu =)


Först ikväll till en körkompis, imorgon mormor och på lördag hos Mickis =)


Narnia igår var jättebra, dock sorglig

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards