The story about Elin

Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 25 september 2009 08:43

Usch. När det var en kvart kvar försökte jag få upp min frisyr. kl. 8 struntade jag i det och gick ut. Jippie, jag glömde min macka. Suck, Jaja, tur att det finns mackor i caffis...


Ikväll åker vi till Göteborg =)

Av Elin - 24 september 2009 15:47

Min favoritmusik just nu är Abalone Dots och The Ark.


Abalone Dots är fyra tjejer från västervik som spelar Country/Bluegrass. Grymt bra musik med väldigt vackra texter.


The Ark vet nog de flesta vilka de är med för de som inte vet kommer The Ark från Växjö. Musiken är Glammig pop =)


Båda dessa band kommer från Småland. ett annat av mina favoritband är Melody club och de kommer också från Småland. Undrar vad det är med det landskapet...

Av Elin - 23 september 2009 21:33

Jag är hungrig, men har ätit. Lite småjobbigt =)


Ska nog lägga mig och läsa Twilight. Är på 3:e boken.


Imorgon har vi temadag på Don't drink and drive. Det betyder att vi har sovmorgon! =D

Av Elin - 23 september 2009 17:55

Här ser ni nu vad vi gjorde med våra musmattor! De finns att köpa för 39 kr styck på öppet hus.





Här är en bonusbild på mig när vi tillverkar filmrekvisita =) Klart jag måste testa Hades krona och Zeus blixt XD



Av Elin - 23 september 2009 16:39

Vi slutar normalt 4. idag sa vår lärare att vi fick sluta tidigare. då var klockan 5 över halv 4. En buss går 10 i 4.

Till bussen tar det runt 12-13 minuter att gå. Jag spurtade idag på 7 minuter! Wiee, jag var hemma en halvtimme tidigare än om jag hade slutat 4 =)

Av Elin - 23 september 2009 09:06

Har en timmes dödtid nu på morgonen. Så jag lyckades komma in i bildsalen och sitter nu här och bloggar =)

Har en väldans lång dag idag. Slutar 4 men om jag har tur så kanske vid halv 4.


Ni som läser min blogg. tipsa andra om att den finns! Mitt läsarantal sjönk från juni till juli med nästan 1000 unika besökare/månad. Så snälla, tipsa!!

Av Elin - 22 september 2009 21:08

Gosh, vad trött man blir efter aerobicen. Men det är så sjukt skönt=D

Av Elin - 22 september 2009 13:00

Jag och mamma har ett löfe. Inget godis innan jullovet. Kakor och glass bara på helgerna. Bryter någon av oss det så får den personen ge den andra 100 kr. Nu har jag äntligen en bra morot =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards