The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 17 oktober 2009 18:26

Igår kväll var vi hos Jennifer och spelade tv-spel hela kvällen =) Mycket mysigt och gosh, vilken god chokladtårta vi fick! Halv 11 var jag nog hemma tror jag. Då hade vi hunnit spela Buzz, Sing star, Mario cart, Wii sports och Guitar Hero. Dessutom åt vi pizza så jag var galet mätt =)


Idag har jag jobbat med konfirmanderna hela dagen. När jag kom hem kokade jag massa äppelmos och nördade Guitar Hero.Jag har lite kvar för att kunna slå Jennifer som spelar på expert. Själv kör jag på medium =)


Imorgon ska jag åka med Pappa och Eva( och ev.farmor) till Niklas och Malin och kolla på bebisen(som numera heter Frida!). Jag längtar!



Jennifers bild från igår. Jag är inne i Guitar Hero =D

 

Av Elin - 15 oktober 2009 11:00

Vår lärare var på skolkonferens och vi väntade i 15 minuter och gick sedan. När lektionen nästan var slut visade det sig att vi skulle ha översatt en a4-text till engelska. Opps då, vi fick göra det nu istället. På arbetsmiljö- och säkerhetslektionen. Jaja =)


Just nu luktar det kokos och aprikos i datasalen. Jag blir hungrig...

Av Elin - 14 oktober 2009 21:22

Imorse vaknade jag och kände på mig att något var fel. Då såg jag väckarklockan ligga på golvet utan batteri. På något sätt hade jag lyckats att slå ner den i sömnen. Klockan var 10 över 8 när jag vaknade. Den sista bussen går 20 över. Så jag fck ringa pappa som skjutsade mig. Tur att jag hade sovmorgon!

Sedan lyckades jag slå upp en skåpsdörr i Beckas huvud idag. Och Jennifer tappade ett piano(!) på mitt knä =)


Nu ska jag läsa Twilight...

Av Elin - 14 oktober 2009 17:05

Usch, det är galet kallt. Sitter med myssockor, mysbyxor, stickad tröja och handledsvärmare och fryser. Brrrr

Av Elin - 13 oktober 2009 15:36

Sightseeing i Östergötland blev det idag. Pappa hämtade mig  i skolan för jag skulle till tandläkaren i Motala. Efter att de hade plågat mig åkte vi ner till båthamnen. Men istället för att ta den vanliga vägen hem åkte vi via Vadstena och Väderstad. Jg var hemma en halvtimme senare än om vi åkt direkt. Menmen. Nu ska jag ut och måla om mitt bord i garaget =)

Av Elin - 12 oktober 2009 14:56

Inatt blev jag faster till en liten tjej! Grattis Niklas och Malin!

Av Elin - 11 oktober 2009 21:11

Jag åt Ben n Jerry's men efter det gick mamma och jag på en skogspromenad. Mamma hittade lite svamp men vi hittade desto mer regn och hagel. Så när vi kom hem tog jag en lång, varm dush med body scrub och hårinpackning. Jag älskar Body shops jordgubbs-serie. Tog även på Body buttret så hela jag luktar jordgubbe. Sedan gjorde jag grönt persiko-thé i min liter-thékopp och kröp under en filt framför tv-n. Sämre dagar kan man ha =D



Nu är det inte långt kvar...

Av Elin - 11 oktober 2009 15:05

Nu har jag sytt åxå =) Tavlan är i stort sett klar och jag har gjort kemi-läxan. Nu ska jag spela lite på blip, sedan ska jag äta upp min glass XD

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards