The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 7 oktober 2009 16:04

Allting är ihopklumpat till höstlovet. Nu har jag helt plötsligt massa läxor och prov. Dumt!

Speciellt ekvationer är otrevliga...

Av Elin - 6 oktober 2009 15:48

Usch, jag fryser. Det är jättekallt nu.


Ikväll är det aerobics. Jobbigt =)

Av Elin - 5 oktober 2009 15:08

...när man tittar ut genom köksöfnstret och ser tre rådjur som äter äpplen =) De var jättesöta, men tyvärr gick det inte så bra att fota.


Slapp dag, vi är snart klar med herkules-filmen =D

Av Elin - 4 oktober 2009 16:00

Usch, jag vill inte till skolan imorgon! Varför kan det inte vara helg varje dag?

Av Elin - 4 oktober 2009 11:26

Jag ger upp låttitel-grejen =)


Såg Twilight-filmen imors eoch jag måste säga att jag blev lite besviken. Boken var så mycket bättre.

Efter filmen drog jag på mig regnkläder och plockade äpplen. Usch, det regnar varje dag här.

Av Elin - 3 oktober 2009 17:30

( Calleth You, Cometh I - The Ark)


Det regnar. Och regnar. Och regnar. Och det slutar aldrig.


Idag har jag varit lite kreativ. Jag har bakat, målat, grejat i photoshop och lagat burritos( vilket jag åt alldeles för mycket av). Är fortfarande mätt och jag åt halv 1. Tavlan blir nog bra tillslut =) Här är teckningen som jag hade som idé till tavlan (målade den för nåra år sedan). Tyvärr är teckningen borta...


 

Av Elin - 3 oktober 2009 10:08

( Clamour for Glamour - The Ark)


Min nya favoritsport. Jaga fruktflugor med dammsugaren. Vi har galet mycket av dem! Jag ska gillra fruktflugefällor...

Av Elin - 3 oktober 2009 09:18

( Regina Spektor - Fidelity )


Håler på att baka bröd, mums =) Fått leva på köpebröd för allt hembakt har varit slut. Men nu blir det andra bullar XD

Usch, jag håller på att bli vuxen...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards