The story about Elin

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Elin - 2 december 2009 21:31

Jag lyssnar på Winnerbäck. vanligtvis brukar jag bli lite deppig av musiken men ikväll blir jag mest glad. Saker är rätt så bra ändå.


Det blev ingen kör för mig så jag har mest gjort ingenting i eftermiddag. Får se om det blir någon konfirmation imorgon.



Lägger upp en fin bild på mina pepparkakor från i lördags. Ellinor hade blå och svart karamellfärg från USA så det blev fina pepparkakor =)


 

Av Elin - 2 december 2009 14:57

Idag är det en härligaste dagen på länge. 9 grader minus, frost, krispig luft och sol =)

Som Mickis sade igår, det luktar vinter!


Annars har dagen varit helt okej. Vi tecknade kroki på bilden. Lite småpinsamt sådär men skoj. På musiken skapade vi flera fina inspelningar till JulHits 2009 =D


När jag kom hem visade det sig att jag måste skaffa ett nytt moppekörkort. Måste fixa ett foto till det med, så sammanlagt blir det en massa pengar(typ 200 kr). Inte så trevligt.


just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och väntar på sms. Jag måste veta om jag kan få skjuts till en luciaövning idag, men det märks.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards