The story about Elin

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Elin - 3 december 2009 22:17

Ikväll harjag suttit och lyssnat på en ikonmålare i tre timmar. han var fruktansvärt duktig, jag är så imponerad. Jag var dock inte lika duktig när jag fick testa själv...


Jag hade inte räknat med planeringen efteråt dock. Jag var hemma 10 i 9 och du var jag så hungrig att jag skakade. Jag brukar behöva äta något efter tre timmar och det hade gått ca 5. Som tur var hade mamma gjort ärtsoppa och pannkakor som det fanns att värma så jag han precis till Glee(  ), tack och lov för det.


På lördag har jag planerat en eftermiddag framför tv-n med Greveholm och en burk Ben n' Jerrys half baked. Bara så ni vet =)


Nu måste jag defenitivt sova, är galet trött. Godnatt =)

Av Elin - 3 december 2009 12:32

Sitter i en datasal med världes segaste tangentbord. Så det blir inget långt inlägg...

 Vi har långrast på typ 2 timmar, Inställd lektion. Härligt. Fast vi slapp redovisa arbetsmiljö och säkerhetsgrejen i alla fall =)


Jag ska smita tidigare från samhällskunskapen sen så jag hinner med en tidigare buss =). Vi får se om den blir konfa sedan.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards