The story about Elin

Alla inlägg den 5 april 2009

Hmm

Av Elin - 5 april 2009 22:21

Jag kan fortfarande inte släppa det där. Jag tror att spelet berörde mig mer än vad jag trodde då. Helt sjukt, egentligen.

Av Elin - 5 april 2009 13:48

Bara det faktum att det är lov är underbart =)


Igår var det jättehärligt väder. På morgonen var jag i kyrkan och repade inför dagens påskspel. Jag var Maria som upptäckte att graven var tom.

efter det åkte jag hem, lagade grönsakssoppa, bakade bullar, räfsade löv och var ute och sprang(!). Jag känner mig så duktig =D


Idag har jag åxå varit i kyrkan. Vi spelade upp påskspelet idag. Han som var Jesus(vaktmästaren) är så sjukt lik Jesus så man kände riktigt med honom. När han släpade korset kändes det verkligen.


Efter det var det påskmarknad och Stoffe var påskhare =) Dessutom såg jag nykläckta små söta kycklingar =) 


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards