The story about Elin

Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 29 april 2009 17:18

...räddade min dåliga dag. Han skrev på tavlan att vi skulle ha YumYum in the Yard. Det betydde att halva engelskan satt vi på en innegård och åt supergod glass. Dessutom var den jobbiga halvan av klassen borta så det var supermysigt!


Sedan gick Jens och jag ner till stationen. Vi stannade och köpte grejer på ICA( jag har blivit beroende av Ramlösa-Mango!). Då ringde mamma och sade att hon kunde hämta mig. Jag var hemma 20 min tidigare. Dessutom had emamma köpt världens strösta hängmatta som jag fick upp. Så jag har legat och läst i hängmattan =D Underbart!

Av Elin - 29 april 2009 12:56

Dagen började med att jag hade tappat bort min en vecka gamla lins. Jag fick öppna ett nytt par och gick miste om en månads linser. Grr!


Sedan hade vi jättetråkig idrottslektion. Och snart är det naturkunskap. JAg är hemma halv 5. Suck! 

Av Elin - 28 april 2009 16:08

Det blev nästa vecka istället. Vilket är väldigt skönt, för jag var inte alls pepp idag. Nu ska jag springa ner i källaren och se om vårt tappra försök att starta bastun fungerade =)

Av Elin - 28 april 2009 09:07

Ikväll är det konfa hela kvällen. Suck.


Förra lektionen kom det in runt 20 tyskar som vi skulle prata med i smågrupper. Intressant XD 

Av Elin - 27 april 2009 16:59

Usch, vad jag är dålig på det! Vi spelade på idrotten, 8 pers =)


Det är segt att vara hemma 5 från skolan. Snart är det dans åxå. Tur iaf att det är ljust ute =) 

Av Elin - 26 april 2009 16:54

Jag har varit hos pappa i helgen. Igår var vi och kollade på lammungar. O de är så söta! Får se om jag får upp bilderna någon gång =)

Annars en rätt lugn helg. Lite slitgöra med båten bara. Tur att man kan överlåta det mesta på Jesper =)


Idag var vi hos farmor och fikade. Träffad en kusin med sina barn och även min faster.


Dessutom har jag varit duktig. Jag var precis ute och sprang ca 3  km. Mickis smittar =)

Av Elin - 23 april 2009 21:27

Åh, jag blev så glad idag!

Pappa kom med ett kuvert till mig. Jag läste och det stod något i stil med: Fortsätt att skriva sånger(minns inte riktigt vad det stod). Kram A

 Jag frågade pappa vem A var men han vägrade svara. När jag öppnade kuvertet låg det en hundralapp däri. JAg blev överlycklig! Pappa sa då att det var hans före detta jobbarkompis (som vi vinterfiskade med), hans fru.


Pappa hade tydligen bränt av min musikvideo till dem. Jag blev så himla glad! Tack Tack Tack! 

Av Elin - 23 april 2009 19:24

Efter att Mickis och Ida har haft dagens Aerobic så kommer jag att ha träningsvärk i muskler jag inte ens visste att jag hade =)


Igår kväll var jag på handledarkursen på körskolan. Grymt tråkigt!


Idag var klassen iGamla Linköping och Valla. Vi satt  idet fina vädret och tecknade, mysigt. Sedan tappade Sara en bit macka med smör på. Den landade på en gås, så det blev en smörgås XD Dessutom åt vi på Bosses Glassbar.


Imorgon är det nationellt prov i engelska. Uppsatsskrivning. Yay! 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards