The story about Elin

Alla inlägg under april 2009

???

Av Elin - 16 april 2009 12:16

Vi är 6 personer. Hur stor är den jäkla sannolikheten att jag ska få jobba med en av dem jag hatar mest?? Åh!

Tur att det bara är en lektion kvar...

Av Elin - 16 april 2009 11:14

Har precis ätit en delikat måltid på mackor.


Nu ska vi ha ett grupparbete, lottat. Panik!

Av Elin - 15 april 2009 21:26

Jag blir alltid på sånt konstigt humör när jag är trött och lyssnar på sorgsen musik. Just nu är det Abalone Dots(som jag inte vet om jag gillar riktigt än).

Jag börjar fundera på skumma saker och vet inte riktigt vad jag tänker på. Jag funderar över hur jag borde göra och om jag borde tänka så som jag gör.  Dessutom yrar jag ihop något när jag skriver. Det är alltså ett tecken på att jag borde sova.

Man ska inte se dubbeltimme av Desperate Housewives kvällen innan. Min lärare på första lektionen tyckte inte att det var en bra ursäkt. Tur att vi hade gympa så att jag vaknade lite =) Att en timmes missad sömn kan betyda så mycket. Nu ska jag sova riktigt gott =)

Av Elin - 15 april 2009 17:46

Slö dag. Inget speciellt =)

Av Elin - 14 april 2009 09:10

Jag hade gärna haft några veckor lov till. Men det är ju bara 8 veckor till sommarlovet =)

Av Elin - 13 april 2009 15:16

Om man bortser från allt vedkörande/staplande/klyvande och städning på vedhögen. Sammanlagt har jag slavat över 13 timmar. Jäklar vilken träningsvärk jag har!


Men det faktum att jag ska bli faster överväger det med råge. Grattis Niklas och Malin! =D 


I Fredags var Mattias och jag och åt påskmat hos pappa. Gott och dessutom fick vi ett stort godisägg av Eva. I lördags kom Niklas och Malin och då käkade vi påskmat...Sedan hade vi spelturnering. Först krocket (som jag loosade stort i), sedan dart (som jag vann överlägset) och boccia. Halv 9 gick vi in och seplade Retro (njae) och Yatzy (storseger!).  Jag kom 2:a sammanlagt.


Igår var vi hos Mormor och åt/fikade. Jag fick ett stort godisägg och 50 kr. Mycket trevligt. Så nu har jag godis även till nästa helg =)


Idag har jag bara slagits med veden. Jag har skrapsår på hela armarna. Precis nyss åkte alla så det är väldigt tomt. Men snart är det födelsedagskalas för både Mamma och Mattias. 


glad påsk! 


Av Elin - 10 april 2009 14:42

Jag har kommit på världens bästa bantningsmetod! Tandställning!

Efter att de grejat igår har jag sjukt ont i munnen och kan knappast tugga. Jag lever på panodil och var uppe kl. 3 inatt för att jag inte kunde sova. Härligt va? 

Av Elin - 10 april 2009 13:12

Min blogg fyller 2 år idag =D OCh det har jag firat genom att slava på vedhögen i 2,5 timmar...


I Onsdags var det rätt dött på träffen. Dessutom åkte Mickis och Stoffe iväg, vilken innebar att jag inte hade någonstans att gå om jag skulle vilja gå därifrån. Det resulterade i att jag hamnade på fritidsgården med Jens och Pontus på hockeymatch =) Väldans trevligt.


Ikväll ska jag och Mattias äta hos pappa. Men först ska jag åka moppe för första gången i år =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards