The story about Elin

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin - 25 januari 2010 21:04

Glömde sammällsgrejorna i skolan så jag har inte kunnat läsa något idag. Då vet vi vad jag gör resten av veckan i alla fall...


Åt världens godaste kvällsmat. Morotsbiffar och rödbetor med turkisk youghurt och fetaost =)

Av Elin - 24 januari 2010 21:20

Idag var vi på muffins-fika hos Lisa och Charlotte. Mysigt!


Jag skulle ha övningskört dit. Ehm. Ja. Det gjorde jag inte nej.


Nu ska jag sova, är galet seg.

Av Elin - 24 januari 2010 10:58

Frukosten blev Jordgubbs-Smoothie och en knäckemacka. Nu bakar jag bröd. I eftermiddag ska vi till Lisa och Charlotte och fika. Mysdag!

Av Elin - 23 januari 2010 15:40

Änligen får jag se det =) Reprisen är kl. 5 på 3-an, har väntat i en vecka...


Mamma och jag har städat skafferiet nu, det blev väldans snyggt faktiskt. Det ser jättestort ut, och jag fick äntligen ta bort alla kylskåpsmagneter...



Ni får stå ut med Ego-bilder för tillfället,
för jag har inga andra bilder på
min dator =)  

Av Elin - 23 januari 2010 12:58

Nu har mamma och jag kört ved. Dessutom har jag påbörjat en galen städning utav skafferiet. Det lär ta hela eftermiddagen...

Av Elin - 22 januari 2010 22:21

Okej, nu känner jag mig lite bättre. men jag är sjukt trött. Så det blir alldeles strax sängen...


Godnatt alla fina =)

Av Elin - 22 januari 2010 15:41

Idag kändes det bra för en gångs skull. Kom dessutom med en tidigare buss hem. Men sedan så kände jag att jag var så sjukt trött på mig själv. Jag har bara tjatat och tjatat idag och varit egoistisk. När det gäller folk ( och i synnerhet mig ) så är det ingen smickrande egenskap. Så ta inte illa upp för idag.


Sedan läste jag att Titti på Rix Morgonzoo ska sluta. Och jag blev ännu mer deperimerad. Hon är den största anledningen till att jag lyssnar. Suck.


Jag ska försöka att bli på bättre humör genom att fika, se på handboll och sova. Men sedan väntar ju vedkörning imorgon...

Av Elin - 21 januari 2010 21:21

Först flyttar de Amazing Race och nu Glee? Varför?? Jaja, jag är ju oftast hemma kl.8 på torsdagar så det löser sig väl men varför flyttar de Glee till kl.8? Dagens mysterium...


Jag har nog löst audition-paniken med. Först hade jag tänkt sjunga Leaving on a Jet Plane och jag hade spelat in pianokomp. Men hon som ringde dag sade att det inte fanns så mycket tid och den är på 3.40 min. Så jag ändrar nog till Walking in Memphis, a capella. Det blir intressant =)


Och Lollo, det är till ett ¨evenemang¨ för att 8-e-klassare ska välja Mjölby gymnasium, så nu vet du det!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards