The story about Elin

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Elin - 6 oktober 2010 21:38

Som sagt, när vinden är galen utanför fönstret, jag dricker massa thé, lägger pussel och lyssnar på Lars Winnerbäck. Då, då är det höst.


Imorgon ska jag baka After Eight-muffins och gå på bio med Sara och Matilda. Det känns rätt bra just nu faktiskt =)


bildkälla


http://www.gotland.net/images/artiklar/noje-kultur/musik/winnerback-375.jpg


Det drar en skugga utmed murarna ikväll, en sval och förtegen.

Du har sett den i ögonvrån förr när du vandrat de tomma stegen.

DDD

Av Elin - 6 oktober 2010 15:09

Idag har vi haft Don't Drink and Drive i skolan, temadag. Sjukt viktig temadag faktiskt, för det som händer är rätt hemskt.


MIn största insikt under dagen är att jag är en ( rent ut sagt) jäkla idiot som inte använder cykelhjälm. Så när jag ska cykla nästa gång, vilket nog lär bli nästa år, så ska jag definitivt ha införskaffat en cykelhjälm. Så det så!


bildkälla

http://www.uppsala.se/Upload/Bilder/Amnesomraden/Trafik_gator/Cykelhjalm_vv.jpg



Nu blir det mys hela eftermiddagen/kvällen. Det förtjänar jag faktiskt.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards