The story about Elin

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Elin - 18 maj 2010 17:44

Dansen gick åt skogen. Emma och jag kunde ingenting, och Josses tåg var inställt. Bra där. När jag om hem hade mamma kört fast gräsklipparen så jag fick putta loss den. Precis när jag kom upp från dushen fick jag springa ut igen, då hade hon vält hela gräsklipparen och det var ett stort rökmoln. Jaja, som tur var fanns det folk i närheten som visste vad som hände och de kunde dessutom räta upp den igen. Det visade sig att oljan hade runnit ut på motorn eller något sånt. Inte fullt så bra kanske. Så nu mår nog inte gräsklipparen så bra och mamma gav upp =)


Nehäpp, om man skulle ta och masa sig upp till tvn kanske.

Av Elin - 18 maj 2010 15:36

Woho! Jag har hunnit med allt jag skulle idag + lite till. Som exempel har jag precis varit ute på en promenad och strax ska jag lite oväntat åka och dansa.


Till och med övningskörningen gick hyfsat idag. Efter ett sammanbrott och ett(?) motorstopp lyckades jag att köra på 90-vägen i 100, det snabbaste jag har kört =) Jag krockade inte heller i något vilket måste ses som ett framsteg...;)


Nehäpp, nu ska jag fixa lite fika och sedan blir det dans!

Av Elin - 18 maj 2010 09:16

Woho, man kan inte annat än att älska spontana ledigheter, underbart!

Hursomhellst, idag ska jag förhoppningsvis övningsköra lite, sy klart min klänning, rensa bort lite maskrosor och plugga lite matte.


Lite lagom tråkiga saker sådär, men kvällen avslutas framrör inför Eurovision, nästa vecka börjar det! =D

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards