The story about Elin

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Elin - 26 maj 2010 15:17

Jag är så freakat trött på min skola. Inte skolan i sig, utan MIN skola. De ställer in kurser här, glömmer att anmäla oss där, har inte råd, lägger absurda scheman och det enda med det fjärde. Fy fasiken för kungshögagymnasiet.


Nehäpp, om jag skulle ta tag i kristendomen inan jag fixar något att äta, åker till dansen, lagar mat och parkerar mig framför tv-n? Det dumma med denna religion är att jag tror att jag kan allt, struntar i att plugga och failar totalt på provet. Blä!


http://hem.passagen.se/hokabo1/bilder/omhok/kors.jpg

Av Elin - 26 maj 2010 09:05

Jag börjar klockan halv 12 som vanligt på onsdagar, så nu sitter jag i fotolabbet och skriver detta meningslösa inlägg. Oerhört kul va?


Jag har en ny favorithobby, nämligen att tjuvlyssna på folk. Underbart =) Just nu lyssnar jag på folk som pratar om sitt projektarbete och media som bryter ihop för att deras film har försvunnit. Spänannde.



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards