The story about Elin

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Elin - 11 juli 2010 17:26

Det är något som inte stämmer. Jag är förkyld i denna sommarvärme.


Man hör ju på namnen att det inte ska gå. För-kyld, alltså för kall. Och kall är sannerligen inte något jag är just nu.


Jag har precis trotsat värmen för en 5 kilometers promenad (att springa i denna värme är liksom inte att tänka på) och jag eftersvettas så mycket att min bodylotion på benen inte torkar. Så nu får väl datorn i knäet en lätt brun utan sol effekt.


Gosh, jag hoppas att det regnar snart. Då ska jag springa ut och bara njuta =)





http://www.travelskiathos.com/megali-ammos2.jpg



Snart åker vi =) Jo vart då? till värmen i Grekland såklart! Som om det inte räckte med sol här...

Av Elin - 11 juli 2010 13:51

Nu har syskonen och Thomas åkt hem efter en jättemysig helg. Massa fika, Abba, Grottor och grymt god grillad mat igår! Härligt =)


Nu ni, nu ska jag placera mig i horisontalläge hela eftermiddagen, det vill säga: Hängmattan nästa!!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards