The story about Elin

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 23 mars 2011 21:16

Någon vecka eller två till kanske. Sedan väntar horder av prov och jox, som jag skrev häromdagen. Men just nu lever jag iallafall.


Såg en flock sidensvansar imorse = våren är nog kanske här. Och om 11 dagar åker jag till London och ännu varmare vårväder. Underbart.




mumseriet, jag säger bara det...

Av Elin - 22 mars 2011 09:18

Innan påsklovet o m3 veckor har jag lite att göra.


Bland annat ett Skövdebesök en helg, ett Göteborgsbesök en annan( inkluderat fest + the ark-konsert). Morgonen efter konserten ska jag  5 dagar till London, och icke att förglömma ett matteprov och ett svenska C-prov veckan därpå. Och just ja, jag ska gärna hinna med en stadskörning däremellan någonstans, utöver mina två inbokade körklektioner.


Hej, sönderstressade människa.

Av Elin - 18 mars 2011 18:17

Det blev ingen The Ark-konsert ikväll ,Ola är sjuk! =(


Men jag ska se dem. Då splear det ingen roll att konserten är kl 7 en söndagskväll i Göteborg när mitt Londonflyg går kl 9.40 måndag morgon från Skavsta. Blir en härlig natt där känner jag...


Hur som hellst, jag sitter ändå i Göteborg just nu. Vi bestämde oss för att åka ner i alla fall så imorgon ska vi till Freeport.


( Och just ja, mitt modem har krachat = dålig uppdatering)

Av Elin - 16 mars 2011 08:15

MItt internet hemma har krachat. Så underbart när nya modemet väntas komma på fredag. Ännu sämre uppdatering än innan med andra ord.


Men, till det positiva. Jag sålde en tavla igår! Det ni =)

Av Elin - 15 mars 2011 12:01

Just nu sitter jag på bildketionen och ja, det hände rinte så vidare mycket. Så detta inlägg är rätt onödigt.

Av Elin - 14 mars 2011 17:12

Nej, men vad mycket måndagar det finns i världen. Alldeles för många enligt mig.


Strax ska jag hur som hellst iväg och dansa. Popular - Eric Saade, vilket underbart låtval. Tack tack.

Av Elin - 13 mars 2011 08:10

Har varit upptagen hela helgen, därav inte så mycket bloggande.


Bio med Sara och Matilda



Men i fredags var jag hursomhellst i Linköping med Sara, Matilda och Jennifer. Vi såg Gullivers resor i 3D och sedan var vi på en Thai-restaurang( jag är kär!) + åt glass på MC Donalds.


  


Jag och Jennifer som jag knyckt bilderna av...


Igår var jag och träffade Bebisen och, åh så söt hon var! Dessutom blev det lite bus med fin-Frida såklart!


Efter de tåkte vi till Boxholm och rättde frågesport. På kvällen blev det melodifestivalen och plockmat fast the Moniker borde ha vunnit.


Nu ska här göras frukost, sys klänning och fyllas i ansökningar.



Av Elin - 10 mars 2011 09:56

Och allt blev så mycket bättre idag! Min studentmössa har kommit!


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards