The story about Elin

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 9 mars 2011 21:26

Nu droppar jag nyheten, Jag har blivit faster igen!


Igår föddes det en liten tjej som nu är Fridas lillasyster. Och jag vill bara dit och träffa henne =)


Allt är så himla bra just nu! En ny liten skrutt att vara faster till, en lycklig syster, en ny The Ark-skiva som dök upp i brevlådan idag + The Ark-konsert nästa fredag, en London-resa om sisådär 3,5 veckor och melodifestivalfinal på lördag. Om bara min mage ordnar till sig med så är jag nog världens lyckligaste!

Av Elin - 8 mars 2011 15:11

Nej, inga semlor för mig idag. Jag åt min ranson i lördags =)




Jag har äntligen fått ett besked som jag väntat länge på. Och det var positivt! Så håll alla tummar ni kan nu, och gärna några extra, för om det här går i lås så blir det riktigt bra!


Och just ja, håll gärna tummarna ännu en gång. Lite mer spännande saker på G som kanske blir avslöjade inom en närmare framtid...


Av Elin - 7 mars 2011 16:45

När man varje dag spenderar 40 minuter på att åka buss så låter jag alltid tankarna flöda fritt. Som på hemvägen idag då jag funderade på allt emellan hur gott det är med zucchini och snälla amerikanska släktingar som borde komma till Sverige.


Annars är det mesta okej. Min mage krampar så fort jag äter mat, men jag överlever nog det med så småningom.

Av Elin - 6 mars 2011 14:15

Efter 5 timmar framför vasaloppet väntar nu Sveriges mästerkock. Men lugn, jag har kommit ur pyjamasen för jag har faktiskt kört ved en timme. Men nu väntar tv-mys resten av kvällen!

Av Elin - 5 mars 2011 14:23

Igår hade jag körlektion, och äntligen gick det bra! Han tyckte att jag var duktig på att ''titta''  så jag fick köra landsväg, och det känns som att jag kanske kommer lite framåt i alla fall.


Sedan åkte vi till Niklas och Malin för att vara barnvakt åt Fin-Frida. Den ungen är så snäll så det gick alldeles perfekt och eftersom att jag lagade kvällsmaten fick vi stanna och äta där med =)


Idag kände jag att kroppen lider av brist på träning denna veckan (ingen simmning eller aerobic) så jag stack till simhallen och avverkade en kilometer imorse. Men eftersom att det är helg kan man ju inte vara alltför nyttig, så därför väntar nu nybakade semlor!

Av Elin - 3 mars 2011 16:30

Idag fick vi sluta tidigare, vilket gjord eatt jag kom hem 1 och en halv timme tidigare. Tack för det!


Hela eftermiddagen har jag varit yr och hängig, och nu har jag fått muskelryckningar i en axel. Spännande värre. Jag beslutade därför att inte åka på aerobicen utan ska istället spendera kvällen framför tv-n iklädd min pippi-tröja. det fungerar det med.


Av Elin - 2 mars 2011 17:51



Jo men visst, idag med. Fast jag behövde inte stressa till tåget utan får skjuts istället, vilket gav mig en halvtimme extra. Så jag hann hem hela en och en halv timme!

Jag ska bege mig till Tranås igen, det känns för övrigt som om jag jämt är där, och titta på när Mickis dansar. Sedan ska jag hem och sova, vilken härlig dag


Av Elin - 1 mars 2011 21:22

Vernissagen gick jättebra! Det kom mer folk än vad jag väntad emig, i alla fall 25 personer dök upp. Och jag hörde minsann några mumla om evetuella köp...



Bilderna är fotade av bästa Jennifer

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards