The story about Elin

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 9 maj 2011 13:50

Usch. Två timmar engelska C kvar på denna måndag, och efter 60 minuters film om en amerikansk konstnär som bygger miniatyr-dockor och lever i en fantasivärld , känns inte engelska så lockande.


Gorgeous.

Av Elin - 8 maj 2011 16:59

Igår firade vi födelsedagar i Söderköping med massa glass till lunch. Och idag blev det nästan gratis glass på Torpön där vi dansade. En fin och perfekt helg med andra ord =)

Av Elin - 6 maj 2011 14:57

Just nu är jag i akut behov av Kaffe. Gärna i kombo med en värmekudde över magen + lite choklad. Då känner jag mig nöjd.


Vi inkasserade ju föresten ytterligare en vinst från Marabou häromdagen. Inte nog med ett DJ Hero, en handduk + en massa gratiskuponger. Nej, här är den nyaste vinsten:


 


En kartong( vikt 3,6 kilo) kom på posten med ett gigantiskt påskägg fyllt med godis. Tack tack Marabou!

Av Elin - 4 maj 2011 17:23

Min dator har krachat. Men hur kan jag skriva då undrar ni? Jo, det är skärmen som har krachat så antingen är datorn helt stängd eller helt uppvikt. Just nu är skärmen upp-pallad med en bokstöd och 4 pocketböcker. Själv sitter jag med datorn i magen och bokstödet mot ett bord för att datorn inte ska slå ihop.


Ingen symaskin i studentpresent här inte. Nej, jag önskar mig en Laptop!

Av Elin - 3 maj 2011 15:09

Ena sekunden är det strålande sol. Nästa snöar det. Jag väntar mig sex månader vinter till, eller möjligen snö på studenten.


Jag har fått ett spännande mail om hösten. Ska på möte nästa vecka så håll tummarna!

Av Elin - 2 maj 2011 13:24

Nu är det en månad kvar till studenten. Så himla underbart det är!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards