The story about Elin

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 5 juni 2011 14:23

Om någon undrar om jag har gjort någo vettigt idag så är svaret nej. Enkelt och bra. Detta är då förstås om man inte räknar in 5 km-promenaden imorse och pannkaksstekandet.  Fast jag ska strax iväg på dansgenrep hela kvällen, och leka clown (vi ska dansa utklädda till clowner).

Av Elin - 4 juni 2011 11:50

Det blev världens bästa kväll med Es/Mp igår! Först en picknick med hälften av klassen och sedan mösspåtagningfest. Synd bara att det var så dyrt, men mysigt hade vi!


bilder på bästa Jennifers blogg

Av Elin - 3 juni 2011 14:10

Nu är det verkligen sommar! Det är sjukt varmt ute vilket blir helt perfekt inför kvällens picknick. Imorse låg jag ute i solen för att försöka få åtminstone lite mindre vita ben, men min mission kvarstår: De blekaste benen på studenten.

Av Elin - 2 juni 2011 22:20

Efter att ha tjuvkollat på nästa måndags Project runway sitter jag och drömmer mig bort bland recept på pastasåser med ost. Fullt normalt en torsdagskväll.


Imorgon ska jag ta det lugnt på dagen för att sedan bege mig mot först en picnick med delar av klassen och sedan mösspåtagningsfest. Kan bara bli hur bra som hellst!

Lan

Av Elin - 1 juni 2011 14:16

Ikväll ska jag bege mig tillbaka till skolan för övernattning + massa dataspelande. Fast jag tänkte inte sova över, utan åka hem inatt, men skoj blir det nog ändå =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards