The story about Elin

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Elin - 3 februari 2011 16:08

Tightsen gick att laga. Värre var då att skorna gick sönder. Det forsar nästan in vatten...


Nåväl. Jag lyckades få sluta tidigare och hinna med den tidiga bussen hem. Dessutom fick jag ta tygbitar i skolan till mitt lapptäcke, så jag slapp gå ner till tygaffären på jakt efter stuvbitar. Så allt kanske inte är helt åt skogen ändå även om mitt knä svider.


Men jag ska strax iväg på aerobic och köra slut på mig själv totalt.

Av Elin - 3 februari 2011 11:07

Imorse var det blöt skridskobana på vägen till bussen, vilket resulterade i ett stort skrapsår och trasiga tights( som jag hunnit använda 2 gånger). Jag hann in för att byta kläder och min väldigt snälla mamma körde istället ut bilen och skjutsade mig till bussen.


Min körlektion gick däremot helt okej, och äntligen slipepr jag att backa runt hörn på ett tag! Nu ska jag istället parkera...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards