The story about Elin

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Elin - 5 februari 2011 21:44

Det var väl inget att hänga i granen va? Den enda låt som var något att ha var Le Kid-s, och den gick inte ens vidare. Jag hoppas på Melody Club...


Idag har jag annars varit väldans effektiv må ni tro. Jag har tvättat och hängt tvätt, plockat ur och i diskmaskinen två gånger, bakat scones och en limpa, tecknat, handlat mat, läst engelskabok, eldat och bakat paj. Sedan däckade jag också i sacco-säcken och ska gå och lägga mig kl 10 en lördag. Godnatt!






Av Elin - 5 februari 2011 11:45

Mamma är sjukskriven och har dessutom åkt på en förkylning med feber. Detta resulterar i att ingen kan åka och handla = ingen mat!


Åt skogen med att jag lever på mat ur frysen, dvs fisksoppa och köttgryta hela tiden. Min matinspiration är noll!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards