The story about Elin

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Elin - 17 oktober 2007 21:17

IDag har 9-orna vart  isthlm och jag tror aldrig jag haft så kul med klassen!  9D(min klass) och 3 från 9B åkte i en buss. 9B o 9A åkte i den andra. Sen sprang vi och yrade på stan och kutade hela drottninggatan på 5 min(o den är lång!). Vi glömde(!) att äta lunch så min lunch blev en muffins på naturhistoriska. När vi yrat klart på riksdagen åkte vi till Cosmonova och sedan åkte vi hem.


Bussresan hem är nog den roligaste resan jag varit med om! Busschauffören tyckte vi var jättesnälla och ordentliga jämfört med andra bussen. Undrar hur de var? Vi sprang omkring i gången, halvlåg över sätena, inga hade bälde och vi satt typ 8 pers på 2 säten lr nåt. Vi ramlade omkull i gången och vi dansade disco, hade allsång och våra mentorer sjöng i mikrofonen. Bilder från våran flum-klass komemr jag förhoppningsvis lägga ut här(iaf på bilddagboken). Det är typ 200 stk dock =D  Vi ser totalt onyktra ut på alla bilder ( även om vi garanterat var nyktra!) och kanske komemr bilderna ut på skolas hemsida!


Nu borde jag sova och egentligen plugga, har prov imorgon. Ingen i klassen kommer kunna prata och alla kommer att vara helt däckade =D 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards