The story about Elin

Alla inlägg den 21 oktober 2007

...

Av Elin - 21 oktober 2007 21:58

Godnatt!

Av Elin - 21 oktober 2007 15:31

i fredags åkte vi buss upp till sthlm och sjöng typ från 5 till 10 på kvällen. När vi kom till hotellet på kvällen var vi jättetrötta och somnade direkt.


På lördagen åt vi frukost tiiiiidigt men b.la pannkakor. sedan övade vi hela dagen och sjöng konsert i globen på kvällen. det var 3000 körsångare och typ 10 000 i publiken. Sedan åt vi på solliden och åkte til lhotellet. Vi satt först hos en tjej och sedan åkte vi upp till 17-e våningen bara för at tåka ner till första i en glashiss. Lite coolt. Sedan blev vi utelåsta och fick ringa receptionen. Mindre coolt. Sedan somnade vi vid 3...


Idag åt jag skum frukost. 3 pannkakor med sylt,  4 frallor med diverse pålägg( bl.a något som var misstänkt likt gräddfil?), Youghurt med musli, Juice, Thé, Nudlar med grönsaker(!), Vårrullar, Ägg och Brie-ost. Jag är fortfarande mätt.... Nu när vi åkte hem satt jag i baksätet på bussen och sov till nyköping där vi fikade. Sedan sov jag liggande i sätet från nyköping till linköping. Sen satt jag o käkade upp Thildas Chips =D



Asrolig helg! Det bästa var att jag  sammanlagt betalade 27 kronor. Rätt okej pris.Det var för drickan till maten igårkväll. Annars fick vi ``ungdomar´´ allt gratis. De vuxna betalade 2000 kr.....=)



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards