The story about Elin

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Elin - 18 oktober 2007 17:21

Bilder från igår

Av Elin - 18 oktober 2007 17:11

Idag gick typ allt emot mig!


Jag ville inte gå upp imorse, jag var för trött sen igår! När jag väl sminkade mig råkade jag typ sticka en pincett i ögat på mig själv.


I skolan var alla minst lika döda som jag men ett + var att klassen bestämde att vi ska åka till Gotland på skolresa. Alltid något.


Sedan gjorde jag tyska-prov och det gick Skit! jag blandade ihop två av de viktigaste grejerna!!


Sedan fick ja reda på att vi bara fick biljetter till genrepet på melodifestivalen i linköping.


På No-n hade vi kemi. Iof rätt kul när vi experimenterade så klassrummet började lukta apa så vi fick sluta =) fast de va i tid men ändå. 



På engelskan trodde vi att vi skulle få köra glosförhöret på tavlan men nej då. Dessutom fick vi en uppgift til len läxtext(som ingen läst) och två tjejer i klassen bröt ihop. jag bara skrev och struntade i grammatiken.


Efter maten hade vi So och då somnade jag.


På matten gick allt jättedåligt + att jag glömt boken hemma.


Men nu är ja äntligen hemma och nu ska ja lägga ut bilder från igår! 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards