The story about Elin

Alla inlägg den 10 april 2007

Av Elin - 10 april 2007 18:46

Jaha,så var det dags igen. All snö kommer tillbaka.Jag lovar att det kommer att snöa på skolavslutningen! Min nytvättade cykel står ute,den har blivit vit...Får väll bära ner mina fina nya skor till källaren, ballerinaskor passar inte riktigt ihop med snö.Jag har precis lyckats övertala mamma att få måla om mitt rum...dock inte förän till hösten. Hon gick inte med på att riva ut väggen så ja fick ett dubbelt så stort rum :D Men det ska iallafall bli cremévitt med en mörkblå fondvägg som planerna är nu. Men det kan ändras med tanke på hur jag är. Jag kommer dessutom att bli av med min loftsäng,äntligen! På modefronten: Ehh...ganska dött. Fast jag har i och försig köpt en jättefin klänning från indiska till skolavslutningen, en vit med blåa blommor på. och tre par nya skor som jag inte kan använda nu (förbannade snö!). För ett tag sen räknade jag mina linnen,ehhh...okej..43 stk...jag får inte köpa mer nu..hahaI morgon börjar skolan igen. Ja konstigt nog ska de bli kul! att träffa alla vänner igen,ja har inte sett Mickis,Lisa,Martin,Stoffe eller Fellan & Co på en vecka! Jag döööör av abstinens! två prov på fredag drar dock ner stämmningen..aja,tyskan e inte svår. matten är lite värre...ja måste typ få Vg om ja ska få Vg till sommaren...ja hatar Chans och risk! vad lär man sig av att sitta och släppa en plastmugg i bordet 120 gånger eller att släppa häftstift 500 gånger i golvet?Aja,ja skriver la mera här om ett tag...men en sak till! jag vill ha sommar!!!!!!

Av Elin - 10 april 2007 18:39

Ja så idag var det då dags igen. Skolan började. Det var kul att träffa alla igen,speciellt Mickis. Eftersom jag inte kunde sova i går(låg och vred mig i två timmar) så var jag skapligt trött sista lektionen,vilken idiot sätter en timmes matte som sista lektionen en heldag?Aja,sen fick jag reda på att vi har e innebandyturnering imorgon. Obligatorisk. Vad är det för kul med att möta 7-or,8-or och 9-or i en så fånig sport?? Mickis o ja fundera på o glömma kläder...Men man får la stå ut. De e ju iaf bara tjejerna och vi slipper ju killarna på torsdag. Underbara Madde och jag bråkade lite idag,på skämt...Madde du e bara för goo!På tyskan så glömde ja sakerna,satt o skrev av Martin o han skrev av mej...hur nu det gick till...Jag lyckades glömma matteboken hemma och gjorde repetitionsuppgifterna snabbt så istället satt jag och ritade kläder i mitt block och irriterade mej på bitcharna bakom.Huvudvärk,välkommen tillbaka. Jag lider av allvarlig sömnbrist.Jag längtar tills den hemliga resan under kristi himmelfärds-helgen. Och till azorerna i sommar,två veckor...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards