The story about Elin

Alla inlägg den 25 april 2007

Av Elin - 25 april 2007 19:40

Haha, Mickis,Stoffe,Madde,Sacha,Johanna,Martin och jag satt typ själva i matsalen idag.


Lista på vad vi gjorde:

Stoffe: Hällde vatten på Mickis

Mickis: Försökte hämnas på stoffe och försökte åxå kasta vatten på martin.

Martin: Snodde min mobil men jag tog stoffes mobil och lekte papparazzi när han försökte gömma sig i luvan

Madde. Gömde sig för min papparazzi-attack

Johanna: Samma som madde

Sacha: Skratta åt allihop. De tre sistnämda försökte föra en vettig diskussion...


Alla lektioner yrade vi som vanligt,speciellt No-n och tyskan. Imorrn ska vi sitta i folkets hus i två timmar o lyssna på nån föreläsare. Synd att vi missar elevens val(bild),hade sett fram emot att göra klart min teckning men vi kan nog ha kul i folkets hus åxå. Snart kommer bilder på kriget i matsalen men Stoffe måste maila över dom först...

Ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards