The story about Elin

Alla inlägg den 28 april 2007

Av Elin - 28 april 2007 18:04

....till kyrkan och sjunga innan mässan. Ska va där 7,mässan börjar 10 men ja ska träffa konfirmanderna kl 8 och gå något spår o sen grilla korv! Ska bli riktigt kul... Jag älskar o sjunga o de kommer nog va riktigt mkt folk! Typ konfirmader från mjölby och väderstad.  Kul!


Idag har jag slöat mest...varit med mamma och handlat eftersom hon inte får lyfta mer än 2 kg. Ja har käkat godis och läst starlet,en ganska bra lördag med andra ord

Av Elin - 28 april 2007 09:39

Nu kommer den igen...jag hatar valborg! Alltid en sån jäkla press: du måste hitta på något, du måste se på en eld, du måste ha kul med dina kompisar! Asså,tänk om jag bara vill sitta hemma och glo då?

Förra året var jag med brorsan och hans dåvarande flickvän i Boxholm och hur kul va de när alla var där med sina vänner? Som tur va träffade ja Mickis ( och några som jag nu inte gillar,det gjorde jag då) och hade kul typ en timme,sen skulle vi hem!


I år ska jag på förmiddagen och äta glass i Söderköping me massa folk,de ska bli kul! Sen ska jag dansa och sen åka till Boxholm( Jehu,kul) fast ja ska möta Johanna och sen träffa Mickis och sen skulle det nog komma lite mera flok. sen får vi se vad vi hittar på.


Men usch,valborg är överskattat,likaså midsommar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards