The story about Elin

Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Elin - 5 juli 2007 22:44

Den vackraste stunden i livet var den när du kom.


Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat.



>  Kom änglar - Lars Winnerbäck <

Av Elin - 5 juli 2007 22:36

Dom tog det sista fyllot på den sista permissionen. Dom beslagtog hans sista ägodel och släpade honom hårdhänt sen ner till stationen. Dom sa: Okej, stan är lugn nu. Nu kan ni låta era söta, vita barn springa omkring. Och dom kom ut ur sina gömmor och dom såg sig runt, men dom såg ingenting



Du gamla, fria nord. Här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord. Varför inte stänga av solen fort. För vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig. rätta till allting dom gjort mot dig


Högt ovanför gatorna i stan delas piller ut mot flunsan medan nya planer smids. Ja, dom stora männen har en ny plan. Det är att kriminalisera symtomen medan sjukdomen sprids. Och när jag vaknar ömmar mina käkar och min panna svettas kallt. Jag försöker hålla hårt i nåt men jorden vill spricka, det är lava överallt


 Du gamla fria nord. Här direktsänds varje våldtäkt, varje razzia, varje självmord. Varför inte stänga av solen fort. För vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig. rätta till allting dom gjort mot dig


 Ja dom tog det sista fyllot på sin flygfärd på väg över plast och neon. Dom släpade honom ner till stationen och sa: Du borde fatta bättre än att försöka rymma härifrån. Själv åker jag ut på turné och drömmer om pojken med guldbyxorna .Men det är inte samma sak nu när alla sitter bakom lås utom knivarna och yxorna


 Du gamla, fria nord. Här på bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord. Varför inte stänga av solen fort. För vi lever inte länge nog för att rätta till allting dom gjort mot dig. rätta till allting dom gjort mot dig rätta till allting dom gjort mot dig rätta till allting dom gjort mot dig 


 >Du gamla fria nord - Lars winnerbäck

Av Elin - 5 juli 2007 19:15

Nu kom jag hem från Lisa, har vart där hela dagen. Vi har haft jättekul och jag har lånat massa filmer + fått tebaka min mp3 välfylld med musik:D

Av Elin - 5 juli 2007 10:43

Grattis på 15-årsdagen! Pussar och Kramar

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards