The story about Elin

Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Elin - 14 juli 2007 23:34

Hmm...efter att tillslut ha bestämt att åka buss till mjölby imorrn och äta innan så kollar jag busstabbeler. efter att ha letat i en kvart visar det sig att inga bussar går imorgon! Jippie! Men herregud, varför? Det kan inte stämma! Ibland blir man bara så jobbigt trött på allting!


Av Elin - 14 juli 2007 17:44

Legat och slö-glott på nåt freaky program om speciella saker, typ sjuka hus och världrekord o sånt. yay. När mamma kom hem trodde jag att hon skulle göra blåbärspaj efetrsom jag inte hunnit. nej då, den blir till efterrätt ikväl...suck!

Av Elin - 14 juli 2007 14:05

Nu har jag prec ätit chilli, jättegott =D

Av Elin - 14 juli 2007 11:30

Vaknade kl 11 av att telefonen ringde....kanske skulle ha ställt väckarklockan =D


Idag ska jag baka blåbärspaj, mumma! Jag ska måla naglarna, funderar på att spela piano och sen kanske jag ska äta något. får bli rätt sent eftersom jag nyss åt frukost.


Nu ska jag gå och ladda min mobil, tror jag. det lär behövas.... 

Av Elin - 14 juli 2007 00:25

Glömde skriva en till kul grej =)


Kl 10 i 12 ringde det och som tur var står den bärbara telen här så jag svarade efter en signal. Bara massa brus. Aja, ja la på och funderade inte så mkt mer på det.


För ett tag sen fick jag ett Sms. Ursäkta att jag ringde! Ringde i fickan utan att jag visste det M*****. haha, det var ju kul ju =D Tur att jag fick reda på vem det var iaf =D 

Av Elin - 14 juli 2007 00:22

haha, det var lite kul. Kolla i en kompis bilddagbok och hitta en kommentar av en klasskompis som skrev negativt om mej =D Hon gillade inte mej för att jag var speciell XD, shit! Detta var ju kul!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards