The story about Elin

Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Elin - 13 juli 2007 23:37

Var bara tvungen.....det 10 inlägget idag!! YAY!!

Av Elin - 13 juli 2007 23:34

Idag blir det en sån här puckad dag med en jäkla massa inlägg, komemr aldrig att slå det igen =P fast det kan bero på att jag satt kl 1 i morse(?) och skrev! Hmmm....



Nej, den egentliga anledningen till att jag skrev var att jag saknar alla från skolan  något fruktansvärt!! Suck!! Tur att jag ska träffa åtminstone några av er på söndag.



Näst-nästa torsdag kl 11 går planet till azorerna....två veckor sol-och-bad + massa annat med familjen!

Av Elin - 13 juli 2007 23:04

Jag såg honom igår.

Hans mörka hår som hängde ner över de blå ögonen.

Hans blå ögon, blå som aldrig förr.

Hans sätt att gå.

Hans sätt att le när han sade: hej!

Vad skulle jag svara?

Han fortsatte att gå med samma mystiska leende på läpparna.

När jag sakta vände mig om stog han stilla längre bort.

Den blå blicken genomborrade mig och han log.

När han hade försvunnit i fjärran stod jag fortfarande kvar.

Darrande.

Finns det någon mer underbar än han? 



Av Elin - 13 juli 2007 17:53

7 inlägg på en dag! Jippie!! Det kan bli fler.....

Av Elin - 13 juli 2007 17:48

 (``du är olika personer´´)


Snälla du, svara.

Snälla du, sluta. det är jobbigt för mig även om du inte vet det.

Snälla ni, jag orkar inte jämt.

Snälla du, jag kan stå emot mkt men inte allt.

Snälla du, varför just det? 

Snälla du, Varför är det jämt såhär???

Snälla du, Varför är jag så?

Snälla ni,  Ni speciella 6, ni är underbara.



Together forever 



Av Elin - 13 juli 2007 16:59

Måste jag förklara rubriken?

Av Elin - 13 juli 2007 13:40

Bra sysselsättning. Ligga och slöläsa gamla numer av kalle anka och käka salta pinnar =D



På söndag. v igår i mjölby och mcDonalds efter.  

Av Elin - 13 juli 2007 10:30

haha, jag läste mitt inlägg från inatt....jag var rätt sur då =D >Men faktiskt, det stämmer. det är jämt jag som ordnar grejer.....

Ta inte illa upp men suck....


Jag måste väl ringa senare....suck

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards