The story about Elin

Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Elin - 13 juli 2007 00:15

Palla detta!!!! Jäkla skit!! Jag kommer inte kunna sova nu! Ha det så bra ni som kan det!!!

Av Elin - 13 juli 2007 00:07

ÅHHH! VArför ska alltid JAG fixa allt??????

Eftersom vi skulle gå på bio på söndag så kunde ju stoffe( åh, coolt! jag slapp!) boka biljetter till nya harry potter. Aaa, nu får jag snabbmeddelande om att vi måste hämta biljetterna imorrn. i linköping. Säkert.! FAn!


Nej, nu ska jag ringa till mjölby och kolla där, eller boxholm. Dessutom hade nån trott att ja skulle fixa skjuts till linköping!!! va fan!'


Nu är jag less på att alltid jag ska lösa allt! Jag ska jämt fixa allt! fan heller!!! Ni andra som ska på bio då(inte du, stoffe). Vad gör ni då???? Sorry att jag klagar på er men nu är jag riktigt less på att alltid jag ska lösa allt!!

Jag orkar faktiskt inte vara den som ringer överallt til lställen dit vi ska hela tiden. är det min roll i vårat ``gäng`´´. Visst, mickis ringer alla som ska med. Ingen kritik mot det. Stoffe skulle boka biljetter med. Helt ok. Men jag då??? Bowling, nån som minns? Vem var det som bokade båda gånger??? Jag, kanske?


Nej då, inte alls.




Nu behövde jag avreagera mej, jag är så förbannad!!! Komemr inte kunan sova!


Jag ber om ursäkt om någon tagit illa upp av det som står här, Jag blev bara så J***a förbannad!!!!! 




Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards