The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2008

Av Elin - 5 oktober 2008 11:51

I fredags åkte mamma och jag ut till Bäcken för att leta svamp. Jag hittade 4 kantareller. Men det var trevligt för det var så länge sedan vi var där. Mysigt =)


I lördags var vi i Mjölby och Linköping. Jag har äntligen köpt ett par vettiga utomhus-skor(gympa,promenader o.s.v) Tack Mattias =)

Sedan åkte vi in till Linköping där jag köpte ett par svarta stövlar(jättesnygga!). Fick upp två par av 8(?) på vaden. Oväntat =)


Sedan gick vi på Ikano och glodde lite. Vi trängdes med alla andra som kommit på idén att luncha på Ikea och sedan åkte vi hem.

Jag fixade alla konfalåtar(!) och sjöng sedan på en gudstjänst i kyrkan.


I dag har jag äntligen laddat upp släktingarnas bilder! Dessutom har jag bytt bloggutseende ( =) ) och aktiverat mitt CSN-kort. 

Senare ska mamma skjutsa ner mig till Boxholm så ska Mickis och jag ut och gå en sväng i regnet. 

Av Elin - 5 oktober 2008 11:07

Lite allmänt slutkörd(?). Bara segt just nu. Man ska inte läsa snyft-romaner till halv 1 på natten. Känner mig så seg. Beror det på vädret? Inte lust med någonting just nu. Måste ladda upp de där bilderna åt släktingarna bara. Lovade dem att jag skulle skicka bilder när jag kom hem från Usa. Hmm...



Av Elin - 2 oktober 2008 15:08

Hade jag fått veta på engelskan att vi inte hade datakunskap hade jag kunnat åka hem vid 2. Men nu får jag åka hem 20 i 4. Helt okej, är hemma 40 min tidigare iaf och jag han göra en övning i exel. Så rätt skönt =)


Detta kan resultera i ett blogginlägg. Yay!


Mina linser svider och det är inte kul. japp, som om ni behövde veta det =)


Nu längtar jag sjukt mycket till höstlovet. Det är typ 3 veckor kvar. då blir det inga pengar kvar för min del =) Ska dessutom shoppa i helgen, bl.a stövlar. Vilket får mig att tänka på att jag ska in på skopunktens hemsida innan jag sticker från datasalen

DDT

Av Elin - 1 oktober 2008 12:46

DDT står för diklordifenyltrikloretan. Bara så ni vet.


Jag har knäckebrödssmulor i tänderna och typ sallad. Det känns.


Vi slogs i korridorerna om datorerna. Jag vann över Jennifer. Wey. Hoppas inte datorn dör bara...


Kör ikväll! 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards