The story about Elin

Alla inlägg under maj 2009

Av Elin - 24 maj 2009 14:19

 Det är fullt tillräckligt att vara ute på sjön en helg. Nu gungar allting =)


I torsdags körde jag bil för första gången. Superskoj =)


Men nu ska jag återgå till en läxa. Sedan min superspännande bok, Da Vinci - koden 

Av Elin - 20 maj 2009 14:48

Idag på svenskan fick vi massor kladdkaka med grädde,bananer och maränger + hemgjorda kokkosbollar. Det är bra med snälla lärar-kandidater =)


Sedan fick vi sluta en halvtimme tidigare för på engelskan skulle vi iväg och kolla på BT-event, några i min klas svar konfrancierer. OCh jag var med på filmensom visades =) Vi slutade en timme tidigare.


Så nu är jag ledig fram till måndag. Härligt =) 

Av Elin - 19 maj 2009 14:42

Så mamma hämtade mig halv 12 =)


Ikväll är det dansrep. Jag hatar alla jäkla ungar som är där. Suck 

Av Elin - 18 maj 2009 16:36

Jag blir så irriterad. När jag åkte hem med bussen och skulle trycka på stopp funkade inte min stopp-knapp. Inte heller den framför eller på andra sidan gången. Till slut hittade jag en efter lite svordomar(eller var de dem längst bak i bussen som tryckte?)

Östgötatrafiken ,se över era bussar!!!


Dessutom regnade det när jag gick till skolan från bussen imorse. Så jag snodde hårtorken i bildsalen och torkade byxor med =) 

Av Elin - 17 maj 2009 18:15

Grattis =)


Idag är konfirmanderna äntligen konfirmerade. Och jag är supertrött =) 

Av Elin - 16 maj 2009 11:10

Jag har nästan gjort klart mi nuppsats nu. Ska ligga i hängmattan och plugga naturkunskap sedan + att jag ska baka brownies =)


Jag är inspirerad. Jag vill skriva en låt! 

Av Elin - 15 maj 2009 08:55

Mitt förhoppningsvis sista Tyskaprov någonsin! Wheey! Dock gick det inte spec bra...=)


I eftermiddag ska vi ner på stan och äta glass =) 

Av Elin - 14 maj 2009 17:58

Tack vare att jag pratade med Pontus fick jag reda på att anmälningstiden hade gått ut. Så jag ringde expeditionen och frågade och som tur var gick det. Så den 30 maj åker vi till Liseberg =)


Annars lugnt idag. Jag har tyskaprov imorgon och kan ingenting. Wohoo =)


ESC ikväll! Rösta på Norge! 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards