The story about Elin

Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 26 november 2009 12:19

Sitter i en datasal med Sara och Matilda och flummar. Vi lyssnar på regina Spektor så sämre kan man ha det =)


Vi hade ingen arbetsmiljö-och säkerhetslektion idag. Vi guidade 9-or istället =) Så istället för att ha redovisning får vi presentkort i Caffis. Vi kommer aldrig att ha den där redovisningen XD

Av Elin - 25 november 2009 17:53

Har handlat massa trevligt idag. Dessutom blev det billigare än vad jag hade tänkt mig. Köpte en tröja, en klänning, hårblommor, hårsnoddar, nagellack, thé + lunch för 500 kr =)


Sedan tog vi en sväng förbi Malin och Frida. Efter det handlade jag galet mycket pepparkaksdeg på City Gross. Nu ska jag äta ärtsoppa och ostkaka =)

Av Elin - 24 november 2009 22:10

Idag hade Mickis vikarie på aerobicen. Men det gick bra ändå =)

De funderar på att flytta den tills Torsdagar i vår. Då kommer inte jag att att kunna gå på konfan. Lite synd, då jag måste ha referensen om jag ska söka volontärår efter gymnasiet, men jag kanske kan vara med på helgerna?  Vi får se, huvdsaken är att jag får referensen...


Imorgon ska vi till Linköping. Jag ska köpa en fin klänning, en tunika + lite småsaker. Sedan ska vi till Malin och Frida. På hemvägen ska jag hoppa in på City Gross och köpa grejer till världens största pepparkaksbak på lördag =D


Just nu lyssnar jag på Lars winnerbäck. Perfekt höst-musik!


 

Av Elin - 24 november 2009 13:08

Imorse märkte jag att min lins legat utanför etuiet hela natten och torkat. Mm, härligt. Bara att kassera den, och den var en vecka gammal. Nu är det bara att hoppas på att optikerna är snälla...


Har fruktansvärt ont i huvudet och är sjukt trött. Det beror på två saker:

1)För varma skor och stickad tröja

2) Ett evinnerligt trummande i bakgrunden.


Tur att jag slutar 2 idag + studiedag imorgon =)

Av Elin - 23 november 2009 15:10

Vaknade upp imorse och tänkte. Var inte klockan 7? Jo, klockan var 5 över 7 och den hade inte ringt. Hmm, antagligen stängde jag av den när den ringde och halvsomnade. Jag kom upp i alla fall. efter en stund skulle jag sätta i mina linser. Då försvinner den ena linsen in i ögat! Jag vet inte hur men den bara fösvann. Skumt. efter 10 minuters pillande i ögat ploppade den ur. Och jag som var stressad redan innan. Men jag hann. Dagen blev dock bättre när Matilda och jag tittade på Wild Child =)


Nulyssnar jag på julmusik och ska strax fixa något att äta. Senare blir det dans.

Av Elin - 22 november 2009 16:09

Mycket trevlig helg hos Lollo och Thomas i Göteborg. Igår var vi på Tjolöholms julmarknad och idag fick vi världens godaste pannkakor. Dock blev det lite mindre roligt när vi hade fått TVÅ parkeringsböter. Mamma hade betalat med tydligen tappat bort lapen. 800 kr. Härligt.

Av Elin - 19 november 2009 11:36

Jag har visst namnsdag idag. Jag lade en lapp på köksbordet för att påminna mamma =)

Av Elin - 18 november 2009 21:20

Sitter och lyssnar på spotifylistan kärleksballader. Tycker att det passar när jag är lite trött på allt och det är höst. Men en plus är att jag har lyckats få photoshop att fungera på den bärbara datorn nu med. Inte lika bra verision som på den stationära med det fungerar alldeles umärkt ändå. Tack morfar =)


nej, innan jag blir alltför deppig kanske jag ska gå och lägga mig. Men först ska jag lägga in lite Winnerbäck.

Godnatt

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards