The story about Elin

Alla inlägg under november 2009

Av Elin - 18 november 2009 14:55

Titta! Jag är med på vintageportalen, en av mina favoritbloggar =)

Nu får ni ta och rösta på mig! Jag är hippie, den allra sista bilden.

Jag vill verkligen vinna de en av de fina rosetterna som är prisen =)

Av Elin - 18 november 2009 14:49

I helgen ska vi till Göteborg. Bara för det harjag blivit bjuden på fest på Lördag och Bio på fredag. Varför just nu i helgen?? Orättvist!


Jag får se fram emot nästa helg istället. Då ska vi hem till Matilda och baka pepparkakor =D

Av Elin - 17 november 2009 13:19

Och jag har hunnit hänga in klder och äta. Nu ska jag plugga och kanske sjunga lite. Sedan blir det aerobics =)

Av Elin - 17 november 2009 09:04

Igår fick jag ett photoshop av morfar som han bara hade liggande. Trevligt =)


Jag slutar halv 12 idag. Alla esteter ska ner och vaccinera sig men jag har redan gjort det. Så jag kommer hem halv 1 idag =D

Av Elin - 15 november 2009 21:16

Jag blev lite besviken på att de inte hade buffé på Brunneby längre. Man brödet och lingon-cheesecaken var gudomligt goda. Till kvällsmat blev det lite torr pasta med vitlök och paprika.


Imorgon ska vi till mormor och morfar och äta lunch. Sedan ska vi fika hos Niklas, Malin och Frida =)

Av Elin - 15 november 2009 10:43

Strax åker vi till Brunneby. Vi ska äta lunchbuffé =)


Sedan ska mamma och Lollo glo på Vadstena kyrka. Men jag protesterar, så jag ska sitta i bilen och plugga till musikprovet. Det fungerar ju det med...

Av Elin - 14 november 2009 22:18

Riktig fika-dag. Ostkaka, Äpplepaj,Äpplekaka och skorpa =)


Här är en suddig bild på Sara och mig från idag (Matildas bild ) =D


 

Av Elin - 14 november 2009 14:04

Idag har vi sålt musmattor på öppet hus. Vi tjänade 120 kr var så det var helt okej =) Till lunch åt jag ostkaka och äpplepaj, ännu bättre =D


just nu har jag galen huvudvärk efter allt sorl så jag försöker bota det med en gigantisk kopp kaffe. Senare kommer Lollo och då ska vi till farmor och fika.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards