The story about Elin

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Elin - 10 februari 2009 21:29

Till och med på Msn =)


sverige förlorade mot ryssland vid poltava. Poltava = Piltavla!:D
(

8)< عlin > (8) säger:
förresten, Varför försöker man erövra ryssland på vintern och inte sommaren?


~:TildiZ:~ säger:
det var en bra fråga


(8)< عlin > (8) säger:
eller tog det ett år i ryssland?


(8)< عlin > (8) säger:
jaja, de var inte så smarta iaf


(8)< عlin > (8) säger:
jag tycker att de skulle ha satsat på norge istället


~:TildiZ:~ säger:
jaa Ryssland är ju såååå stort, det skulle lilla sveriga alldrig klarat av


(8)< عlin > (8) säger:
precis


(8)< عlin > (8) säger:
tänk vad bra med norge. Sedan kunde de ha satsat på danmark, och typ norra frankrike, tyskland och polen. Och tänk vad bra, när de kommit till italien så hade jag kunnat äta massor av pasta! Och sverige hade varit superrikt


(8)< عlin > (8) säger:
men det hade räckt med norge. De har ju all olja


(8)< عlin > (8) säger:
jag skulle fanimej varit kung =D


~:TildiZ:~ säger:
haha drömma kan man alltid, men du skulle säkert styrt sverige på ett smartare sett


(8)< عlin > (8) säger:
absolut:D



Bra sista-kvällen-innan-provet-snack =D 

Av Elin - 10 februari 2009 15:46

Just nu snurrar det en massa Gustavar, Johanar, Kristianar och Karlar i mitt huvud. Jag har historiaprov imorgon på 15-16-1700 tal i Europa och Sverige.

 Det går faktiskt ganska hyfsat ändå. Det beror nog på min stooora Latte =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards