The story about Elin

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Elin - 20 februari 2009 13:20

Jag har precis suttit och läst igenom mina gamla inlägg från förra våren. Gud, vad jag saknar min gamla klass! Men jag måste stå ut med min nya i 2,5 år till. Blä!!!


Det är lite sjukt att samma saker händer efter exakt ett år igen. Wierd. Jaja, nu ska jag fixa i ordning mig så gott det går. Skönt att låta någon annan sminka mig för omväxlings skull, fast just nu ser jag ut som ett spöke. Jag trivs inte riktigt osminkad =)


Hörs på söndag. Kramar =) 

Tid

Av Elin - 20 februari 2009 12:45

Igår gick jag upp kl.7 och såg på tv till 11. Sedan åkte jag och handlade med mamma.


Idag gick jag upp halv 9 och gjorde en lyxsmörgås( lingongrova med kalkon, sallad, avokado och paprika). Sedan spelade jag piano, packade för helgen hos pappa, plockade ur massa vedträn ur pannan + tände den och så har jag hängt in kläder i garderoben. Dessutom har jag plockat ur och i diskmaskinen och lagat pizza.


Det känns som om jag utnyttjade min tid lite bättre idag =)


Strax ska jag åka in till Linköping och gå på sminkrådgivning på The Body Shop. Skojsigt =) 

Av Elin - 20 februari 2009 09:57

Jag har en muskel under ett skulderblad som strejkar. I onsdags började det och det blev inte bättre trots aerobicen igår. Usch, det gör ont!


Och min x-tra stora vinterjacka luktar fortfarande mögel. Nice.


Nepp, nu ska jag ta tag i packandet. Ska till pappa i helgen. Imorgon ska vi gå upp kl.6 och vinterfiska i 5 timmar. Wehey! 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards