The story about Elin

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Elin - 15 februari 2009 17:38

Igår hade körens musikvideo premiär! Och det var nog en av de häftigaste stunderna som jag upplevt =)

Det är en sådan kick att sjunga solo inför folk, och dessutom min egen låt. Konserten gick superbra, och jag fick en chokladask av Annette =)  Sedan intervjuade Corren mig och videon hade premiär. Superskoj =)

Det var kul att så många människor var där. Typ hela min familj, Stoffe, Klasskompisar från mjölby och en lärare. Vi måste göra om det nästa år =)


Vill någon lyssna på min låt ligger den på myspace.com/vickenvoice


Idag åt vi pannkakor til lfrukost, varit hos farmor och fikat, varit på mammas jobb och ätit och varit hos pappa och fikat =)



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards